Warunki zwrotu biletu
1. Zwrot kosztów biletu, można uzyskać
2. Zwrot kosztów biletu jest możliwy:
3. Zwroty możliwe są w placówce, w której dokonano zakupu w dni robocze w godzinach pracy danego agenta do godziny przed odjazdem autobusu.
4. Nie zwraca się należności za bilety zgubione, skradzione oraz nie wystawia się ich duplikatów - dotyczy sprzedaży u agentów.
5. Nie uwzględnia się roszczeń o zwrot należności za bilety zwrócone po upływie terminu ich ważności lub po odjeździe autobusu, na przejazd, którym były wydane lub za bilet niewykorzystany z przyczyn zależnych od pasażera.
6. Koszty biletów w przypadku odwołania kursu, z przyczyn zależnych od przewoźnika, zwracane są całkowicie.
7. Wnioski o zwrot należności są rozpatrywane nie później, niż w terminie 30 dni od pierwszego dnia terminu ważności biletu.
8. Na pisemny wniosek Pasażera zawierający uzasadnienie, przewoźnik ma prawo ustalić indywidualne zasady zwrotu.
9. Zmiany w bilecie internetowym można dokonać: