Warunki zwrotów

Warunki zwrotu biletu

1. Zwrot kosztów biletu, można uzyskać

  • za okazaniem biletu w miejscu zakupu
  • po zalogowaniu się do koszyka internetowego klienta
  • poprzez zgłoszenie zwrotu na biuro@gajaexpress.pl

2. Zwrot kosztów biletu jest możliwy:

  • jeżeli do odjazdu autobusu zostało powyżej 24 h, zwraca się 80% wartości biletu;
  • jeżeli do odjazdu autobusu zostało mniej niż 24 h, zwraca się 50% wartości biletu.

3. Zwroty możliwe są w placówce, w której dokonano zakupu w dni robocze w godzinach pracy danego agenta do godziny przed odjazdem autobusu.

4. Nie zwraca się należności za bilety zgubione, skradzione oraz nie wystawia się ich duplikatów - dotyczy sprzedaży u agentów.

5. Nie uwzględnia się roszczeń o zwrot należności za bilety zwrócone po upływie terminu ich ważności lub po odjeździe autobusu, na przejazd, którym były wydane lub za bilet niewykorzystany z przyczyn zależnych od pasażera.

6. Koszty biletów w przypadku odwołania kursu, z przyczyn zależnych od przewoźnika, zwracane są całkowicie.

7. Wnioski o zwrot należności są rozpatrywane nie później, niż w terminie 30 dni od pierwszego dnia terminu ważności biletu.

8. Na pisemny wniosek Pasażera zawierający uzasadnienie, przewoźnik ma prawo ustalić indywidualne zasady zwrotu.

9. Zmiany w bilecie internetowym można dokonać:

  • telefonicznie pod numerem +48725100600
  • na wniosek pisemny pasażera na adres biuro@gajaexpress.pl
  • w placówce u agenta u którego dokonano zakupu.

 

 

SG BUS Sp z o.o.

maestro visa mastercard

gajaexpress.pl, © 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone